Tar mig rättigheten att göra min röst (iaf text....) hörd(läst?)!

Nu var det så länge sedan jag skrev att jag knappt kom ihåg logginet...
Kortfattat så har jag haft det väldigt bra på senare.
Har en rolig (iaf för mig och Frida) och en tråkig sak och skriva. Börjar med det roliga =)

Nu är resan bokad! :) Hotell Riu Palace Hammamet Marhaba (om någon skulle vilja se foto http://www.riu.com/sc/Paises/tunisia/hammamet/hotel-riu-palace-hammamet-marhaba/hotel_fotos.jsp) i 8 härliga dagar! Perfekt start efter studenten :D

Nu till det som kanske inte är lika roligt att läsa.
Jag har tänkt på hur falska vissa personer är... De är läskigt hur "duktiga" dem är på att påverka, ja rent utav manipulera, folk i dess närhet. Först tror man att man hittat en vän som man kan lita på i alla väder, en som man avslöjar en del av sina "största" hemligheter, som endast ett fåtal vet om. Personen uppträder som en stöttande och omtänksam person som alltid finns där, men en dag så händer något?! H*n vänder ryggen till och pratar skit och smutskastar en för bland annat ens vänner/bekanta. Nej usch och fy! människor som uppför sig så får gärna försvinna ur mitt liv. Sagt och gjort minsann! 
Alla föds vi lika fast med olika förutsättningar, var gick det fel hos dem undrar jag... 

Den som håller sig vän med alla är inte vän med någon
// Romme, alltid något på gång...


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0