tagga risk !

Jag sitter på kontoret och har precis avslutat veckans städpass. Jag hostar, nyser och blev anfådd av att dammsuga, så jag gissar på att jag har råkat ut för ännu en förkylning.
Men vem bryr sig om halsont när man snart ska äga sina vänner i "risk"?! Jag kommer ju såklart att vinna..ehh..men för säkerhets skull kanske man borde dra till Willys för att köpa något som ev kan användas som muta. Jag får se om ork osv infinner sig till detta annars får jag väl åka ner till ICA ifall det skulle krisa sig i spelandet.

(Nej, jag är inte sponsrad av olika mataffärer i detta inslag)


Nu ni!

/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0