sjukrapport

Dag 3 i sjuksoffan. Skjut mig!
Vad händer annars? Absolut ingenting! Dagarna har sett ut på samma sätt, gå upp, tro att man är frisk, insett att man inte är det, däckat, ätit och somnat.
Imorgon kan dock inget stoppa mig, skulle väl vara att det svartnar för ögonen igen då men jag stay positive!
Men om jag nu har så tråkigt när jag ligger här och bara ligger varför har jag inte spammat bloggen..? Jo, för det händer inte så mycket här ute på sund, kanske en chock för vissa men det är det bittra sanningen. Imorgon SKA jag till skolan för kan inte leva med mig själv om jag missar en timma med Kalle! Det förstår väl alla?
/Anna-Matilda

Kommentarer
Postat av: Stoffe

Dåligt med uppdatering!

2010-01-18 @ 19:18:46

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0