SEBASTIAN GOES SVETTSKI

Trist snack på bloggen här om diverse förtalsskandaler och sjukrapporter från Sund. Så jag tänkte liva upp stämningen en aning och meddela att jag känner mig hängig svettig och äcklig och att jag har använt mina ända raggsockar alldeles för länge. Mitt projektarbete lever sitt eget liv, eller inget alls och mina få krukväxter jag faktiskt försökt hålla vid liv genom dessa år, eller ja höst kaserades förut utan pardon. Allt känns så hopplöst.

Inte livet på en pinne nu alltså. Men ärligt talat hur rockigt kan ett liv på en pinne egentligen vara? Jag kan fråga Gurre på pinnen framför mig men jag vill inte höra hans svar. Gurre är sannerligen mitt dåliga samvete.

Explosion av ångest.
 SJ

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0