JAG KÄNNER MIG SOM HELMUT KOHL

Jag är alldeles ensam. Pappa är inte hemma i helgen och jag är alldeles matt efter den långa, men grymt trevliga gårdagen! All cred till syskonen Simonsson!

Vad att göra då? Jo jag ska unna mig något gott snask att snaska på ikväll, dock har mitt älskade konsum stängt idag, så om jag ska ha nått får de bli en pulsande promenad i direktion Ica spara, ty jag har helt tappat förtroendet för att jag själv ska kunna lösa problemet. Men jag gjorde ett tappert (!?) försök i allafall. Jag mindes att när mormor bakade när jag var liten fick jag alltid en klick bregott pudrat med vaniljsocker ovanpå, och jag fullständigt älskade det då. Gott och lätt tänkte jag.
Meeeeeeeeen!

Märk väl verbet älska i imperfekt, för det var så äcklande att äta så jag inte vet vad och nu mår jag bara dåligt efter den klicken. Trodde jag på det själv eller? Ibland överträffar jag sannerligen mig själv!

Dock tröstar jag mig med att aptiten för smör inte är så pervers som den kan verka. Tyskland föredetta förbundskansler Helmut Kohl brukar också äta det enligt statsminister Persson. Go Helmut!




Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0