VAKNAT PÅ FEL SIDA?

Alltså jag vill inte på något sätt framstå som någon som dömer ut folk, men det är jag. Alla vet säkert att Natscha Peyre inte har några vidare ambitioner att bli varken mikrobiolog eller proffessor i kemisk energi  utan kanske mer nageltekniker eller silikonombudsman så att säga. Så när hon på hennes lista "va hände 09" ens tar upp klimattoppmötet i Köpenhamn är hon nere och krafsar på marianergravens sedimentbelaggda botten 10 911 meter ner.

Försök inte ens snälla rara idiot. När du varvar politik med din "to do list for the week"  som ser ut såhär klarar inte jag mer. Hälsa tjej kompisen och lycka till med byrån och grattis till det faktum att du lyckats framställa en "ide" med de få zurrandes nervceller du faktiskt ändå torde ha.

1. Beställa tid/gå till en ryggdoktor
2. Beställa carpet cleaning
3. Städa innan Dhani kommer
4. Proppa kylen med mat tills Dhani kommer
5. Träna som fan
6. Fixa mina naglar
7. Göra något kul med tjejerna
8. Movie night på Playboy Mansion
9. Hälsa på min tjej kompis på Rehab
10. Shoppa lite :)
11. Skriva färdigt en ide som jag har
12. Bygga byrån jag köpte på IKEA
13. Kolla Halloween outfits
14. Beställa tid för vitamin sprutor i ansiktet-forever young, haha!!



Men jag är ganska snäll så? Highway to hell som det rara modesnasket skulle sagt!
SJ

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0