ALLT

Körkortsteori måste vara bland de mindre roligare tingen i denna värld men när de funkar som ett förstklassigt sömnmedel à la morfin sömnlösa nätter är det guld och lite till. Om allt tråkigt skulle ha en funktion skulle plötsligt mitt liv plötsligt fått en mening. Quel rêve!

"Det var så konstigt, de som reserverade platser hade bara reserverat längst fram. Sedan när blev det coolt att få nackspärr". Sa jag med en belåten min strax innan jag och karin gick på göta kanal 3 för ett par veckor sedan. Inte lika belåten då det visade sig att jag hade reserverat längst fram och de andra längst bak. Jo men det är allt rätt inne med nackspärr när jag tänker efter?


Stjärnorna på slottet är ett riktigt trivsamt program. Lättsamt småprat kombinerat med Ranelids sammanbitna historia om hans svullna överläpp gör programmet till favoriten framför lördagsmiddagen. Nappar på idén, va säger ni, mina strålande vänner, en vecka på tureborgs fästning slott och en videokamera? Succén är redan given.

Imorgon börjar så äntligen mitt estetiska val som äro DRAMA vilket inte torde bli några större problem då jag har det i blodet så att säga. Nej inga skådisföräldrar här inte men väl en VÄL dramatiserande moder. Ett fem minuter långt mjölkinköp på ICA skulle hon utan större problem kunna återge och pränta ner i en boktriolgi i tegelstensformat. Ingmar Bergman, släng dig i väggen imorgon blir de dramatik à la Göta kanal 3!

"Äh skit ner dig"- Janne Loffe Karlsson
SJ


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0