DEN GUD ÄLSKAR LYCKAN FÅR

Notera gärna tidpunkten för detta blogginlägg, ja det är lov och ingen är hemma och jag får sitta hur länge jag vill end of discussion. Idag har jag varit typiskt lycklig, en intensiv dag med volontärarbete vid kanonslaget i sommarhemshallen (badminton kup för knattar) tätt följt av bowling och spelkväll hos mig. E dag där som flytit med ett leende på läpparna helt enkelt. Hoppas inte jag gör er besvikna, själv hatar jag att läsa om alla lyckliga människor som vandrar omkring i ett apr sandaler på denna jord! :)

Nej jag bör ju med fördel försöka bibehålla lyckan till imorgon med, får satsa på en rejält smörig aftonbön till Gudfader i himlen vid sänggång! Alla sätt är bra utan de dåliga sägs det ju.

CIAO
SJ

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0