snöbollskrig och annat krig

Det snöar. Mycket! Jag var nyss ute och pulsade i snön som gick till mina stelfrusna knän.
Men nog om det underbara vädret för idag blickade hela Agnebergs 07-kull några månader framåt. Idag släpptes nämligen de första balbiljetterna.
Eftersom våra kära HPelever är Nordkoreas nästa härskare var det minst sagt biljetthets vilket resulterade i att de flesta SP- och HPelever var på plats i skolan redan kl sju. Allt löste sig dock rätt smidigt och alla som jag ville gå med har kommit på lördagsbalen så summan av dagen är väl ändå helt okej. (Gud vilket rörigt inlägg, jag ber om ursäkt för detta)
Nu längtar jag ännu mer till min vackra klänning, min underbara håruppsättning och fina Gustavsberg. Sen längtar jag sjukt mycket efter den underbara 3e juni, då blir det galet!
/Tilda

Kommentarer
Postat av: jennybennyyy

PARTYYYY ska de bli!!!

2010-02-03 @ 20:30:49
Postat av: Stoffe

NI HAR VÄRLDENS MINST UPPDATERADE BLOGG!!!!!

2010-02-08 @ 10:29:51
Postat av: Stoffe

Ni har världens sämst uppdaterade blogg!!!!!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 20:31:38
Postat av: Stoffe

Okej, NU kom min kommentar upp...

2010-02-08 @ 20:32:05
Postat av: Stoffe

R.I.P Eyedamage

2010-02-09 @ 01:05:42

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0