ADHD

Jag har svårt att koncentrera mig. När jag kommit på något kreativt(bara det att jag är kreativ! )att göra måste jag göra det nu, bara nu. Om jag misslyckas rasar hela världen och jag är beredd att ödelägg allt i min omgivning. Eller ja, jag slår näven i bordet och skiker "aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa".

Men ändå det borde räcka till ett ADHD!
Ty den nya innesjukdomen stavas just så. Alla konstnärer, författare och tv-profiler ska ju helt plötsligt diagnostisera sig själva med detta. Inte mer än rätt att jag också ska gör det.
NU ska jag cykla ner till lufmöte som en betydligt lyckligare man, Ha de! :)
SJ

Kommentarer
Postat av: tilda

ADHD i all ära med EDS är det man ska ha ;)

2009-09-10 @ 16:51:28
Postat av: sebbe

EDS was soooooo last year tildur!

2009-09-10 @ 20:23:44

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0