"tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"

Detta kan vara det bästa namnet på ett album, någonsin! Jag tackar Lars Winnerbäck för en ny skiva, behövde detta.
Eftersom jag är en enda i eye damage som lyssnar på honom så känner jag det som en plikt att ge en topp3-lista på de bästa låtarna på "tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen"
1. Ett sällsynt exemplar
2. Järnvägsspår (kan inte riktigt bestämma mig för vilken av 1a och 2an som är bäst men just nu får det bli såhär)
3. Berätta hur du gör
Ja, detta är ju som sagt bara jag intresserad av så ni andra kan ju bara strunta i att läsa :p
I helgen ska jag på bokmässa och lyssna på honom. Jag vill tacka Sebastian (vän och bokmässekamrat) som tipsade mig ;)
/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0