REVOLT

För er som inte hann skriva "Sebastian jag skulle kunna göra allt för dig, kommer så fort jag kan och ger dig ett officeprogram" vill jag bara meddela att Romefors redan erbjudit sig! :) Tack ändå allihopa.
Detta resulterar per automatik att Romme dubbas till riddare av den gyllene bratwurst orden.

Mamma klev in i rummet igår och inledde en konversation.
 

Sebastian, om vi skulle ta och övningsköra en dag?
Nej jag ska inte ta körkort!

Men Sebastian de är på tide... 

Nej kommer inte på fråga jag ska inte ha något.

Men du har ju peng..

Nej jag ska ut och resa och spendera vartända öre nästa når!

Men Sebastian överväg..

Så är det punkt och slut.

Jaha men..

Okej jag försöker bara tonårsrevoltera lite som alla andra jävla snorungar i det här landet verkar göra utom mig. Förlåt vi övningskör imorgon
.

SJ

Kommentarer
Postat av: Erik

hehe underbart

2009-09-03 @ 23:02:34

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0