på med glasögonen

Idag bär det av till bokmässan. När jag skriver det så känner jag mig väldigt glad, allmänbildad och en aning töntig. Jag försvarar mig dock med att jag är en aning töntig.
Sebastian, Lisa, Christopher och kanske även David ska med. Det kommer bli megabra, på sant som Sebastian skulle sagt.
Jag ser såklart fram emot själva grejen men den främsta orsaken till att jag åker är att jag har hört rykten om att en viss underbar Lars Winnerbäck ska föreläsa. Jag tyckte även att någon sa att Jonas Gardell dyker upp och om det är någon som kan prata så är det han! Ja, jag hoppas alltså på en fin dag :)
(God, vilket meningslöst inlägg xD)
/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0