ALLT

Om man har ett gammal bröd som börjar bli hårt och äckligt ska man frysa ner det och sedan värma upp det i hög värme. Det känns verkligen som om det vore nybakat.

Om det ska hända saker ska det helst hända på samma gång, koncentrerat och fokuserat på ett par dagar så man hinner få huvudvärk och grått hår av stress.

Man vet att man inte har bra lektioner i juridik då man öppnar boken och läser allt som om det vore första gången man hörde eländet. Även fast vi har arbetat med det i en månad.

Bilden på taklagare på klocktornets tak i dagens bohuslänning gjorde mig avis. Jag skulle också viljat vara där. Nej, jag skulle vilja bo där.

"Uppfylld, af den innerligaste bedröfvelse, öfver det tillstånd, fäderneslandet sig nu befinner uti, och tvungen, att visa Eder sanningen i sin fulla dag, då Riket står på brädden af dess fall" startar Gustav III:S trontal 1772. Jag tycker det var bra, jag tycker han var bra, jag tycker mitt projektarbete är bra jag tycker kavlis baconost är bra, dock kanske lite för salt men då behöver man inte ha bregotts extrasaltade smör under.

Dumma människor försöker framhäva sig som smartare än vad dem egentligen är, och smarta tvärtom. Alla  människor vet väl att Natacha Peyre inte har några ambitioner om att bli raketforskare, men när hon som ett försök att verka "på riktigt" ältar diskussionen om huruvida USA verkligen vart på månen eller inte når hon bottens botten.

TACK!

SJ


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0