ÖPPET BREV TILL SYSTER




Känner ett smygande behov att återupprätta dig. Så jag gör det här, nu när du är på Malta igen. Jag vet att en luddborttagarmaskin inte var världens bästa 20-årspresent. Jag vet det. Och jag kunde naturligvis inte veta att den skulle komma att förstöra en av dina tröjor. Så jag tänker gottgöra dig genom att skicka ner kvarteret skatan säsong 3 inom en snar framtid samt ett litet poem som jag har skrivit om dig alldeles själv. Eller ja, David Guetta skrev, jag gav honom idéen. Eller ja han skrev den jag tog den.
Tyckte att bilden och texten passade så bra ihop hehe.

She's nothing like a girl you've ever seen before
Nothing you can compare to your neighbourhood whore


Hoppas dettta var tillfredsställande.

SJ


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0