NU ÄR DET SLUT PÅ VECKAN DET ÄR DAGS FÖR FAMILJE GENI!

Uppdatering från Johanssons!
Ikväll har jag passat på att umgås med familjen. Speciellt med syster som lämnar riket redan på tisdag igen. Vi har spelat familjegeni och lillebror 9 år vann. Vilket var orättvist då han tvekade på i vilken kontinent noshörningarna lever i, och mamma hade till och med mage att hjäpa honom. Men jag e inte bitter för det. Absolut inte.

Nu ska jag läsa "ungdomsår" av J.M Coetzee, nobelpristagare år 2003.
Roligare än såhär blir det inte.
SJ

Ps. längtarlängtar till nästa fredag. Då blir vi farliga!!! ds.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej :)

Jag har nu igång en hel del underbara tävlingar.

Kanske något som just du skulle vilja vinna

eller kanske något du skulle kunna ge bort till någon av dina nära och kära.



Kika in på länken och var gärna med:)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad är det bara radera den hära kommentaren=)



Kramar //M

2009-09-06 @ 02:15:10

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0