GUSTAV III RULES!



Gustav III:s påverkan på det svenska samhället är namnet på mitt projektarbete som jag startade idag. Inte helt oväntat gick jag rakryggad in på stadsbiblioteket och sökte och hittade passande böcker.
Och ja, jag är inte bitter eller så, men bibliotekets taffliga försök att gardera sig emot svininfluensan är bara patetiskt. Nästa gång jag kommer står dem där med sina likgiltiga miner bakom munnskydden. För hela Uddevallas befolkning springer ju liksom ner det bibliotketet dagarna i ända så man förstår deras behov.
Fast tvärtom.

Vill också ge dagens BRATWURST till Lisa som gjorde det tidigare inlägget. Känn dig hedrad!

SJ



Kommentarer
Postat av: Poppe

Du ska väl inte tala illa om dina bästisar på biblioteket? :O

2009-09-03 @ 09:46:15
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/
Postat av: sebb

Jag bara väntade på den här kommentaren -.-'

2009-09-03 @ 15:34:06

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0