galen helg

Nu är Lisa arton :)

Firandet började i fredags. Lisa och David (som också fyllde den 12e) kom in gratis på trädgårn, inte alls avundsjuk ;). Lyckad utgång förresten!

Igår var det dock riktigt firande! Tårta, presenter och sånt hos lisa innan vi drog till trädgårn och VIPhyllan! Om man räknar ihop kvällens händelser så blir det nog ändå en bra utgång...Stundvis hade jag så galet kul, man kan inte ha annat än det med de där underbara människorna! Vissa delar av kvällen kunde väl dock varit mer lyckade...för många av oss. Jaja. Jag antar att saker händer och det är inte så mycket att göra åt det. Grattis Lisa i alla fall <3 Och tack alla mina underbara vänner, helt sjukt vad jag tycker om er!<3

Detta blev ett ganska konstigt inlägg, inte mycket innehåll. Jag tycker dock jag fick fram ett budskap.
/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0