FREITAG IM IN LÖVE!

På bussen hem efter dagens simning ringer Pappa:

P- Hej Sebastian jag åker till Göteborg ikväll och sedan ska jag ju till Båstad och spela golf vet du...

S-Jaha...

[Pappas dåliga samvete anländer]
P-Men jag har iaf lagt 100 kronor till godis ikväll och lagt 10 nya par sportsockor till dig på din säng. Det är väl i allafall bra?

Tack Pappa det var precis vad jag behövde! Ha det så bra! :D Klick!

Han vet hur man hanskas med mig hehe. Sportsockar som jag faktiskt behövde.
Nu väntar jag på mina kompisar som ska hjälpa mig titta på TV den här kvällen. Ha de som ett bra där ute!
SJ

Kommentarer
Postat av: tilda

ungefär vid vilken tid spårade TV-kvällen ut? xD

2009-09-26 @ 09:34:04
Postat av: sebbe

hahaha vi stack ner typ halv 12 så ngnstans före det ;)

2009-09-26 @ 11:21:04

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0