Förgyller delar av mitt liv!

Har hittat tillbaka till något som stått mig nära om hjärtat i alla tider - hardstyle, jumpstyle, psycho, drum and beat! För ca 2 år sedan förändrades min musikstil drastiskt. Från dunkande bas så saker ramlade ner o högtalare sprängdes till soft 70-90tal. Men äntligen är jag tillbaka!
Drog igång en gammal radiokanal and im back on track. D-Tune - Kingz Of The Music (räckte för att bli påmind om den gamla goda tiden) Tack <33 IM BACK!

Nästa projekt! Hitta någon som har en f*ckad musiksmak som är sugen på ravefestival <3 en dröm som skall uppfyllas!

Låt musiken strömma genom kroppen och basen pumpa!
LÄNGE LEVE BAAAAS

Här kommer ett skönt youtubeklipp på en riktigt go hardstylelåt



// Romme som har hittat rätt igen

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0