Παρασκευή

Ja, idag är det alltså, som rubriken avslöjade, fredag! :D
Idag hade 3 av 4 av oss en lektion. Den lektionen var dock min mest aktiva på ett tag. Jag återkommer till detta, ska bara förklara bakrunden först:
Igår besökte vi en moské. Där fick vi sitta i 1 timma, iklädda slöjor (inte killarna...sååklart), och lyssna på subjektiv information om islam. Det sas en del saker som varken jag eller mina klasskompisar inte riktigt kunde smälta.
Och nu åter till dagens lektion: Idag skulle vi bara snabbt prata om hur det var igår, det slutade med att halva klassen var som en person och bara spottade ut åsikter mot vår religionslärare. Den korta sammanfattningen blev en hel lektion. Jag är nöjd.
Efter detta gick Sebastian och jag och simmade. Idag gick det mycket bättre än förra gången, då jag var sjuk. Jag älskar vatten och Sebastians ljud innan han hoppar från en trampolin :)
Imorgon är det tävling, önska mig lycka till :)
/Anna-Matilda
(PS. förstår nu vad Christopher menar med att blogg.se inte gillar styckeindelning...Jag blir galen! DS.)

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0