en ny prövning

Imorgon är det återigen dags! Sebastian och jag ska ta tag i våra liv och gå till simhallen.
Som ni kanske har förstått så älskar jag vattnet och simning och om man är med Sebastian så blir saker sällan tråkiga. Detta kommer bli bra^^

Dagens jätteilla är ju dock att jag plötsligt har blivit förkyld. Ska man träna vid förkylning? Nej. Kommer jag träna ändå? ja.

I matsalen idag diskuterades balen. Ja, det är långt kvar men man kan väl få ha något att se fram emot eller? Balen ja. Lisa och Romme är ju liksom redan upptagna medan Sebastian och jag är mer eller mindre (beroende på vem vi snackar om) jätteoupptagna. Därför kom vi fram till att det nog får bli en kompisdejt på denna bal mellan oss två om vi inte på något mirakulöst sätt faktiskt hittar någon innan dess. Det KAN hända, mirakel händer...Om gustavsbergsdagen blir inställd kan allt hända! Ska bara göra en sak tydlig nu Seb: pacta sunt servanda! xD

Annars var skolan lite tom idag. Lisa körde halkan och det är inte det samma utan dig!

DOCK måste jag bara berätta om dagens och kanske årets glädjeämne! Spanskan är borta ur mitt betyg! Jag hoppas att hon som förpestade hela mitt betyg får en tråkig och kort pension...(a)

Nu ska jag gå och få panikatacker över mitt arbete i psykologi!

/Tildaa

Kommentarer
Postat av: sebbe

pacta sunt servanda e nog det sista jag kommer glömma i detta liv! I och med att drömprinsessan kommer på sin vita i häst i frankrike nästa häst så e jag väldigt myclet singel hela detta läsåret e de planerat, så jag får se till att du också blir det xD

2009-09-03 @ 22:41:48
Postat av: sebbe

nästa höst, inte nästa häst hehe.

2009-09-03 @ 22:42:40
Postat av: tilda

Du kommer sabba allt som heter kontakt med killar för mig ;) Får inte prata med Romme ens xD ;)

2009-09-04 @ 18:17:53

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0