BAJKIBAJK

-URSÄKTA MIG!
-PLINGBLONG!
-HOST!
Nej det här håller inte Sebastian. Jag mååååååååååååååste köpa en ringklocka till cykeln, de här är bara pinsamt. Men frågan är om det inte är pisammare att gå och köpa en ringklocka... Något att klura på. Eller om man skulle ta och ställa in cykeln för i år. De är så ruskigt kallt på morgonen nu.Jag visste att denna dag skulle komma men det känns så oerhört vemodigt. Hela min frihet förvinner i samma veva känns det som och halva min image!

Eller så får jag köpa dubbdäck och rulla in mig i madrass till skolan.

De känns skönt att man inte har större problem än så här just nu! :D

SJ

Kommentarer
Postat av: jennifer

KÖR PÅ FOLKET ISTÄLLET!

2009-10-01 @ 19:22:31
Postat av: sebbe

haha ibland e lösningarna bara så lätta!

2009-10-01 @ 20:01:28

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0