ALLT2

Det finns fördelar när kompisar kommer förbi en kväll. De tar med sig choklad och tar inte med de hem igen. Dock kommer finnarna som ett brev på posten eftre att tryckt i mig mängder av choklad. Helst en stor på nästippen. Nej jag ångrar mig, det finns inga fördelar. Hehe :-)

Konsten att inte göra någonting kan jag doktorera i. Kan se hur jag kommer in med en doktorsavhandling med blanka orörda papper med världens malligaste leende.

Det blir roligare med alkohol. Låter klyschigt men är tragiskt nog sant. Kolla bara på kampenhof-walkesborg-hasselbacksgänget. Jag kan knappt sluta skratta åt dem haha!

Svenska kyrkans nya bön-smstjänst är riktigt cool. När jag inte vill verka mindre populär än mina vänner när dem smsar slänger jag av en bön till kyrkan. Bönerna som kommer in väljs ut slumpartat och läses upp i domkyrkan i Göteborg. Så om ni, mot all förmodan sticker dit imorgon vet ni vem upphovsmannen är då prästen läser "Gud hoppas jag stängde balkongdörren efter mig. Annars kan väl du göra det? Pappa blir asarg på mig annars kolon sträck p".

Nej om man skulle ta och dra upp persiennerna och se dagens ljus och kanske stänga av datorn och göra någonting av denna lördagen. Kanske skulle man plugga lite juridik, psykologi eller svenska.  Eller kanske äta.
Eller kanske ingenting hehe.

SJ






Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0