upprörande!

Efter ett tennispass läser jag nu dagens GT, där de har ett helt uppslag med "terrorsvensken".
I två spalter hittar man ca 1271329 "svensken", istället för Usama kassir, som är hans namn.
Denna man som råkar ha svenskt medborgarskap, men som knappt kan svenska alls och förmodligen vet nada om Sverige, kallar GT för "svensken" i ren stolthet! YEAH va tuffa vi är som har en dömd terrorist som planerade attentat i hela USA. Gud, han förtjänar inte ens att kallas svensk.
Det värsta är att dubbelmoral-tidningen GT alltid ska skriva snuttegulle historier om dömda mördare; se bara annika Östberg tex.

Jag tycker inte de minsta synd om Usama, han har fällts på alla 11 åtalspunkter av en rättvis domstol. Släng in honom i fängelset och låt honom sona sina synder.

AMEN
sebastian


Kommentarer
Postat av: MALLE

Låt "icke-svensken" ruttna där han hör hemma!

2009-05-13 @ 21:20:29
URL: http://malinsundberg.blogg.se/
Postat av: Stoffe

Vi kan slänga in konungen i samma cell! :O Nej, jag bara skojade xD Jag håller med om "svensken" :P

2009-05-14 @ 10:30:19
Postat av: sebbe

nej stoffe du har missuppfattat, vi slänger in Usama i KUNGENS cell! :)

2009-05-14 @ 11:49:13
Postat av: Stoffe

Okej då :O

2009-05-15 @ 10:03:42

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0