uppladdning

Ikväll är det dags för ESC! (orkar inte skriva hela för att jag är en lat människa)
Jag kommer att kommentera hur tävlingen gick senast imorgon. Jag kommer nog kommentera extremt mycket mer, detta är ju trots allt lite av mitt specialämne. det roliga, som jag även sagt innan, är att jag inte gillar musiken...Men det är något med att träffa folk, titta på det tillsammans, rösta och klaga över den felaktiga låt som vann. Jag älskar det!

Tänker nu lägga upp min favorit ikväll. Bry er inte om allt det kommunistiska som finns i den utan bara melodin, språket och den fantastiska sången.


Detta är alltså Bosnien Hs bidrag. Har även en liten kärlek till Norges bidrag (gilla både sång och show) som kommer här:




/Anna-Matilda (som just nu är glad att hon är en tjej för annars hade jag fått en del slagord känner jag x)

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0