Ty,

Vad hände egentligen med det vackra ordet "ty"???
Ty, numera cirkulerar endast detta ord som en slarvig felskrivning av det äckliga fjortisordet ordet "typ".
Ty det måste vara svenskans vackraste ord har jag ( och poppe) kommit på! Hädanefter ska "för" ratas och ty boostas.
OM energinivåan hade vart aningen högre då hade jag utan tvekan bildat en tygrupp på fejjjan!

Men nu e den ju inte det, ty jag har kollat över Einskan (franskan) och då bildas melanin, och ögonen vill stängas, pulsen blir lägre och REMsömnen (där man drömmer om einor i bikini) infaller. oziz asså. oziz med zäta.

Bonne nuit mes amis
/sebastièn, ty det är jag.

ps. imorgon börjar jag klockan tolv med nationella muntliga med Madame Eina. whish me good luck.
ps. Demain je commence midi avec le preuve nationelle orale avec Madame Eina. Souhaite-moi bonne chance.

Ty detta var dagens franskaplugg  ;)

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0