Spökar hos mig?!?

Ibland händer det seriöst läskiga saker, utan man kan förklara det (klart.. finns säkert någon som kan, dock inte jag!) Allt från snurrande stolar i natten till att tv sätts igång :S 

I skrivande stund, då jag skulle meddela att jag, Tilda o Lisa har Italienskaprov imrn - så sätts tv:n igång! Jag var precis på väg ut genom rummet för att hämta lite dricka, så märker jag att tv:n blinkar (den gör de när man trycker på någon knapp) Då började jag leta efter fjärrkontrollen, som konstigt nog inte låg där jag la den senast. Efter kort sökande hittade jag fjärrkontrollen liggandes i en klädhög (?!?) Aja.. så satt jag mig för att skriva här på bloggen. För att få lite stämmning drar jag igång spotify, och DÅ! ser jag att tv:n och de trådlösa nätverkskortet börjar blinka, helt crazy! Och då satt tv:n igång och visade "Kodad kanal" Ännu skummare :S 
Självklart har det en logisk förklaring, dock vet jag inte vad. Men jag misstänker att de trådlösa kortet kommit in på någon konstig frekvens så den satt igång tv:n. Men mysko va de!! 

Åter igen till Italiano. 
Over and out 
// Flum plockar skum

Kommentarer
Postat av: sebbie

sånt e läskigt flumski :O

2009-05-27 @ 15:47:03

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0