så där som det ska vara

Hur ofta får man säga att rätt låt vann? Jag har ingen aning men jag vet att jag säger det nu för Norges bidrag var verkligen outstanding igår. Mycket bra låt, mycket söt kille med ett mycket vackert språk (som man fick höra lite av när han tackade). Ja, det är något med Norge för mig och inte minst det underbara språket!

Inte ens Bosniens bidrag kunnde komma upp i den kalssen som Norge höll igår. Jag är mycket nöjd. Inte bara för att rätt låt vann utan också för att nästa år, vid denna tid, kommer jag med stor säkerhet att befinna mig i Oslo och träffa Europa!

För att inte bara tjata om Norge, även om det är svårt, så tänkte jag även fälla lite kommentarer om resten. Sverige hade ingen bra låt och vi har ju alla fått bevisat nu att Sverige inte förlorar p.g.a. kompisröster utan för att vi har dåliga låtar! Norge gav väl oss typ 4 poäng, säger inte det en del?

Min favorit med Norge, Bosnien H, gjorde inte alls lika bra ifrån sig som tidigare. Låten var ju fortfarande bra och de var värda mååånga fler poäng men det var något...Jag jobbar på att komma p detta och återkommer kanske, eller inte.

Jag måste bara få ur mig detta också: Han som var programledare var lik Ross i "vänner"!

Tack för mig

/Tildaaa

Unionen och unionsflaggan borde återinföras efter detta ;)

Kommentarer
Postat av: sebbe

OM det heliga landet (israel för alla förståndshandikappade) hade vunnit hade jag bokat biljett till Jerusalem DIREKT!

2009-05-17 @ 16:07:25
Postat av: tilda

Sluta sura för det nu ;) Du får ju åka till det glada landet med alla snygga skidåkare istället;)

2009-05-17 @ 18:43:15
Postat av: sebbe

Mette-Marit<3

2009-05-17 @ 19:35:39

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0