protest!

Nu får väl ändå Agneberg ge sig!
Vi som går på Agneberg går ju i årskurs 1-3. Nu tror jag dock att mattanterna har missuppfattat lite, det är alltså inte årskurs 1-3 i grundskolan utan faktiskt i gymnasiet. Iaf hälften av folken är ju myndiga!
Nu ska jag komma till varför jag har psykbryt på mattanterna:

De-lägger-upp-maten-på-våra-tallrikar!
Detta käcka började de med i fredags och då tänkte jag att det bara var en engångsgrej. Förstå den stora besvikelsen idag när de där bittra människorna står med monstersleven och håvar upp makaroner på folks tallrikar! När det var min tur att lämna min tallrik så ger hon mig, jag skojar inte nu, ca 10 makaroner på tallriken. När jag protesterat och mumlat nåt om att inte ens en skalbagge kan bli mätt på detta så gav den givmilda människan mig 5 till att festa loss på, för att sen totalignorera mig. Jag har tre teorier:

* Agnebergs nya bantingsmetod har rivstartat.
* Den fattiga skolan har bara råd att ge ut 15 makaroner var, dock får man ta hur mycket sås man vill...Problemet är att inen-vill-ha-den-vidriga-såsen-och-absolut-inte-den-vidriga-såsen-som-ni-kallar-veg.sås!
*Mattanterna vill jävlas med oss (kanske en hälsning från Ralph, vem vet?)



/En upprörd Anna-Matilda!

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0