mellanakt

Jag hatar dessa dansuppvisningar mm som alltid är när röster räknas. Istället för att titta på detta ska jag bara snabbt uttala mig. Jag har 2 favoriter, dne ena större än den andra.
Först har vi den lite mindre, Turkiet. Jag blir glad av den så det är plus på den!
Nästa stora favorit (min favorit av alla i denna tävlingen) är lite oväntat ett kommunistiskt bidrag från Bosninen H. Hela framträdandet är snyggt och låten är så galet bra. Jag fattar inte ett ord men det låter helt underbart i mina öron...Det som dock tar emot är ju som sagt de tydliga kommunistiska inflikarna. Jag vet inte ens om det är inflikningar eller om hala låten har en kommunistisk text, jag får lära mig bosniska helt enkelt....eller så njuter jag bara av en bra röst och en bra melodi och tänker inte på politik :) (gör jag det annars liksom x)

Allt från er utsända

/Anna-Matilda

Kommentarer
Postat av: sebbe

du antar bara att den e kommunistisk för att den e från bosnien xD jävla dåligt! vi måste förlåta bosnien för mordet på vår Älskade Franz Ferdinand tildur!

de va serbiens fel :P

2009-05-12 @ 23:23:38

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0