lufmöte-typ

Ärade bloggläsare,
Idag har jag känt av lycka! :) Det känns som att det har vart fredag idag, fast jag har kvar fredagen imorgon :D Är ledig då!
Kom hem från ett LUFmöte för en stund sedan, och de e sanslöst hur kul vi har det ibland. Julia var övertrött så hon knappt kunde stå på bena, och jag fick anstränga mig att hålla mig fokuserad ibland! POLITIK ÄR SKOJ! iaf i luf uddevalla.

Apropå ingenting, funderar jag starkt på att anmäla mig till en strandpromenad jogg på nationaldagen. Felet e att det kostar 200 spänn, men man får en t-shirt på köpet! Det hade vart kul, ska försöka få med mig luf också ;)

Godaste Natten Till Eder Alla!

sebastian

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0