han håller mig på mattan!

Nyss hemkommen från grillningen hos anna ligger jag här i sängen med våfflat hår och ett kilo vax! Tack luddie!
Funderar starkt på att kolla på robinson som jag tyvärr missade förut, men jag får sugfa på den än stund. kanske ska jag spara det HÖGA nöjet tills imorgon ;)

Innan jag drog till anna skrek jag till mamma att jag kände en sorts lycka för ögonblicket, vilket e underbart!
minuterna efter ber jag lillebror åtta år komma in på mitt rum och shejjka til bob sinclar. MItt under eufori dansen slår jag då sönder min taklampa, och stämnigen sjönk snabbare än zimbawes valuta!
Åter till ruta ett, min gud håller mig i schack.

nu ska jag sova,med me myself and I, vilken lycka!
Adjö
/sebastian

Kommentarer
Postat av: tilda

hahahhaha, liknelsen om hur stämningen sjönk är ju klockren xD

2009-05-03 @ 10:53:41

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0