god morgon?

Sitter i skolan och väntar på matten och ja, jag visste att vi inte hade någon ekonomi men bor man på landet kan man inte ta en sovmorgon till 09.30. Buss 822 tillåter inte detta.
Jga kan ju säga att jag skulle behövt den där senare bussen, som tyvärr inte finns, eftersom jag försov mig en del i morse. Jag går hemmifrån 07.55 (viktigt att vara exakt;) och mitt uppvaknade idag skedde vid 07.30. Om vi säger såhär: jag brukar gå upp kl 06.15, så jag skulle villa klassa detta som en grav försening!
Jag skulle vilja visa hur det kändes i morse så här har ni Johan Glans:


/Anna-Matilda

Kommentarer
Postat av: sebbzmedcykeln<3

kvart över 6`? duu är gaaalen människa!

2009-05-18 @ 16:45:56
Postat av: tildamedmollie<3

långsam och galen;)

2009-05-18 @ 19:44:23

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0