Flommie goes dagens hjälte

Har inte bloggat på ett bra tag känner jag. Men nu så är jag igång igen!

Förutom allt man har i skolan, så har det inte hänt så mycket. Skola, träna, sova - om och om igen. Fast helgerna har varit lyckade =) Valborg tillbringades ute i Lysekil (oväntat...) och blev mycket lyckat! 

Till dagens händelse. Efter ett roligt idrottpass väntade duschen. Inget speciellt med det. MEN! när jag skulle gå därifrån så upptäcker jag något som hänger på en bänk. Självklart ville jag kolla vad det var - och vid en närmare titt såg jag att det var ett armband! Mot receptionen med "I hate French" Lord Sebästiän - för att en glömsk själ förhoppningsvis skall få tillbaka sitt armband. Okey.. lär inte få nobels fredpris eller något.. men mitt samvete mår iaf bra och jag kan med lätthet utse mig själv som dagens hjälte! 

/Flommie med självkänslan på topp  

Kommentarer
Postat av: lord sebastian

my asssssssssssssssssss at du va i lysekil på valborg! du va med team eyedamage end of díscussion!

I hate The french!

2009-05-05 @ 21:17:13

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0