en glimt ur min och mammas förhållande

Hej!
När jag kommer hem från skolan och min mamma är hemma före mig, brukar jag ofta skrika GODMORGON! (oavsett tid på dygnet) alternativ "En frälsare är född i Betlehem!" Alternativ LILLIS! Min åttaårige lillebrors smeknamn.
 
Men skit i det, grejjen e att svaret jag har fått tillbaka varje gång i minst en vecka är: "Du glömde släcka lampan där idag.." Idag var lampan ovanför spisen tänd. Herregud jorden finns väl kvar imorgon ändå eller?

Lampor är överskattade.

ps. Idag delade jag min hönökaks-macka genom att klippa i tu den. Hihi e inte de lite lustig? ds.
Hepp men skit'it då!
/sebastian

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0