dö!

Igår var det dags igen! Jag skulle ta den härliga 822an från Sund som skulle avgå 09.22...Tidspesimist som jag är vandrar jag hemmifrån runt 9 bara för att vara säker på att komma med, det har hänt att den varit för tidig.

Föregående dag hade bussen varit knappa 10 minuter sen...Detta är dock inget ovanligt men eftersom jag är en människa som lätt blir upprörd (berodde ju lite på att jag höll på att komma försent till mitt kursprov i italienska också) så var jag redan lite småsur på västtrafik och en av deras förare. (Som mååste vara efterbliven på nåt sätt).

Nu stod jag iaf där uppe igår och väntade...och väntade...och väntade!
När den var 20 minuter hade jag förfrusit mina händer men bussen syntes ej till och jag funderade på hur man förstör västtrafiks fordon på bästa sätt. Efter 25 härliga minuter i storm så kom den, fantastiskt! Det var förövrigt samma efterblivna chaufför...
Vad jag ville ha fram med detta inlägg är egentligen att jag till säga att från och med nu har västtrafik bytt namn, jag har 3 förslag:

Värsttrafik
Värsttragik
Värsttragik

min personliga favorit är nr 3...

Just de ja, man kramar inte Eina ostraffat ;)

7Tilda

Kommentarer
Postat av: sebbe

Flickan som krama Eina kommer jag aldrig att förlåta! ;)

2009-05-29 @ 10:47:45
Postat av: tilda

präktot som gjorde att jag fick äppelmelodin på hjärnan ska aldrig förlåtas!

2009-05-29 @ 12:33:38

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0