det är inte bara glas i kycklingen...det är sprit i frukten med !

Jag har nu för andra gången inom ett års tid suttit och ätit mig full på ananas. Okej, jag överdrev väl lite men jag ska förklara mig.

Jag kom nyss från ett Cactuzbesök. Dessa besök brukar lämna spår av lycka, välmående och mätthet. Jag brukar ta min specialare, en grekisk sallad - oliver + ananas och resultatet brukar vara mycket väl godkänt.(precis som mitt historiaprov mohahah, var bara tvungen att flika med den x)
Idag hade nog dock ananasen fått ligga en aning för länge och jäsa till sig eftersom den luktade och smakade sprit. Detta är som sagt inte första gången detta händer. Exakt samma sak hände mig när jag besäkte Pizzeria Italia förra året...

Är de militanta veganerna även sura för att vi äter ananas i samhället mån tro?

/Happy thoughts from Anna-Matilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0