Dagens namnsdagsbarn m.m

Ärade pöbel!
Nu är jag precis hemkommen från Lysekil där vi käkade och vandrade lite grann och varvade detta med stekning av våra hudar. Haha jag och pappa har exakt samma humor ibland och hans sköna spontana infaall får mig att vika mig av skratt när jag är överrtrött, som förut ungefär.
så här var det: Vårat sällskap på 5 personer gick förbi några lönnfeta risiga kvinnor som satt på en gräsplätt och de frågade oss om vi var:
1, en olle
2. en Agneta
Ingen av oss hette ju detta men pappa beklagade sig med en tillgjord röst "va synd för det är jag som är Gunilla". haha de fattade inte ironin alls så dem såg på varandra och man kunde se hur deras (få) hjärnceller arbetade på högvarv!
Innan vi var klara sa dameran i alla fall: "Men ni kan väl säga till Erik eller Agneta att dem ska komma hit om ni ser dem"
Yes sure de lär väl stå deras namn i pannan såklart.

Slutligen vill jag gratulera Ronny, dels till namnsdagen, dels till den mysiga krabban  :)
/ like lord sebästian


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0