cykelsebbe

Hej!
jag måste berätta om min nya livsstil: Cykling.. Med risk för att låta som en femåring som precis lärt sig cykla bekänner jag detta. Jag älskar att paniktrampa ner för backarna till skolan, speciellt idag, då regnet piskade mitt ansikte påväg ner! Jag kände att jag levde!
Alla tanters medlidande leenden, alla fjortisars "du ä en idiot" blickar och alla bilförare som jag antar tänker "De där måste vara en sällsynt hurtig och miljömedveten grabb".
Min ryckiga körstil, mitt hår som de ser ut som bllixten har slagit ner, och framförallt min fasta kisande morgontrötta blck som e fäst mot vägen.
Det är just denna sletna risighet jag ÄLSKAR! <3
Sympatiblickarna/idotblickarna e värt varenda tramptag.

Föresten har jag och stengårdis ett vad om vem som har de fetaste vaderna inför beach 09! Snacka om vad! 

störd?? ..ICKE
sebastian "like lord Sebästian"

ps.jag och david cykla till lane idag efter att jag cyklat fram- och tillbaka till I17


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0