Badminton och annat hot stuff

tjatja i boysonbärskogen!
Igår lördag såå spela jag badminton från nio till över tre i Lysekil, vilket resulterade i en andraplats efter en asajämn final i tre set :) men jag tycker fortfarande att anton är en värdig segrare
typ.

Efter badmintonen stack jag, lisis, tildur och Davfe och bowla. Det är underförstått vem som vann hoppas jag (a).
Sedan blev vi uppkallade till skansberget utav jossee and the friends of her, vilket var angenämnt, synd at de va så kallt bara. En parentes var att jag vill minnas att jag träffa jonna i vår klass där bland en pöpel av fulla 30 åringar.. Kan detta stämma? Well I guess so.

För övrigt följer jag inte riktigt mitt tema med lååååånga djuuuuuuupa inlägg som jag brukar ha på söndagar, Visst är det synd?
NÄHE MEN SKIT I DET DÅ!


 Förrresten, God morgon!
/lord sebastian

Kommentarer
Postat av: Lisa the boysenbär

nu ska vi inte pika mig här!

2009-05-10 @ 12:53:11
Postat av: tilda

vill dock tillägga i detta inlägg att det var 2 andra schteekare som gick ut stenhårt med var sin strike...Och vad jag minns var det en flickigare del;)

2009-05-10 @ 12:54:45
Postat av: Poppe

Jag får väl gratulera till både andraplatsen i badmintonen och vinsten i bowlingen då ;) Och jag diggar bilden stenhårt! Du ser ut som en överlycklig p12:a :D

2009-05-10 @ 20:24:24
URL: http://poppeistheshit.blogg.se/
Postat av: JBS

Ja men skit i de då, fan Sebastian, jag som faktiskt böjade få känslor för dig...

2009-05-10 @ 22:21:18

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0