another day another draaama!

Ärade pöpel!
Om gårdagen var småstressig så ska jag se till att denna dag blir min Apatic-day-dag. Jag smått ligger ner i min datorstol och har inte uttalat mig en stavelse på hela morgonen så det börjar bra. Jag kan ju spä min apatism genom att konstatera att min frukost hittills har varit frysta lussekatter som vi bakade i julas! 
Dagens tävling ska faan vara att göra slut på så lite energi som möjligt. Låter det inte kul? Nähe men skit i det då, stäng ner bloggen och rensa webbhistoriken  så fort ni kan!

Föresten, God morgon!
sebastian

pspspspspspspspsp! Ska bara testa om LUF-ERIK läser bloggen genom att önska honom en gudomlig födelsedag! :)

ps 2! Dj-lapesh-david smsa nyss och sa att han skulle ta färjan från skåne till danmark och frågade vad jag ville ha. Jag svarade ett flak öl och kinderäggschoklad! GRejjen var att han skrev att han skulle försöka med det! GLÄDJE!

Kommentarer
Postat av: tilda

han kanske kan smuggla in chokladen under sätet eller nåt ;)

2009-05-22 @ 17:24:41
Postat av: Stoffe

Kinderäggschoklad?!!! Det ska vara Kinderägg!!! MED leksak!!! Skäms på dig...

2009-05-22 @ 19:18:20
Postat av: sebbe

hehe neej de e överskattat (a)

2009-05-22 @ 22:19:23

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0