äckligt bra

Jag håller med Romme, självkänslan är på topp!

Idag har varit en sådär bra dag som man inte riktigt förtjänar ibland, men idag  förtjänade jag det faktiskt!
* Soft dag i skolan.
* Gympan var askul, dock är min axel totalt söndertrasad nu men med lite tejp löser sig allt.
* Kören gick äckligt bra de 30 minuterna som jag var där
* Körlektionen gick jättebra, inte en enda panikatack vilekt är mycket bar med tanke på min minst sagt nervösa läggning.
* På hemfärden träffade jag Christina, som är en av de absolut sötaste tjejerna jag vet!

Ja, idag var trevligt:)

Just de ja. Kan någon berätta vad det är för speciellt med 5e maj!? Jag har haft en känsla hela dagen men jag vet inte vad det är! Tacksam för upplysning;)

/Anna-Matilda


Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0