det blir inte alltid som man tänkt sig.

Hejski! sebastian med rapport från acknebergs översta våning!
idag vaknade jag 20 i åtta vilket resultera i en väldigt stressig morgon. Lyckades pressa ner en macka, slafsa till en frisyr med alldeles för mkt vax och borstade tänderna och deodorantera mig samtidigt på 1 minut.. hhaha livet är underbart!

men mitt i allt kaos glömde jag historia redovisningen skiten!! jag hänger upp mig så mkt på sånt såå jag blev aaaaass sur! men så bjöd jonas mig på muffin och då blev jag gladare :)

nu börjar samhällen så jag måste ila!
Korvikatti
sebbe :)

Kommentarer
Postat av: Romme

Gör inte så mycket att du glömde din redovisning :P det ordnar sig =) Glad att man kan köpa din glädje ;) Men det var gott :D

2009-03-05 @ 12:31:53
Postat av: malinsundberg.blogg.se

där har vi troligtvis Uddevallas bästa bloggskrivningsställe! Översta våningen på Agneberg :)

2009-03-05 @ 13:44:38
URL: http://malinsundberg.blogg.se/
Postat av: sebbe

hahaha visst är det malin!!

2009-03-05 @ 14:12:43

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0