stackars mig !

Jag julstädar. Jag hatar att städa. Jag tror seriöst inte att Gud vill att jag ska städa eftersom han försöker ta livet av mig när jag försöker!
Förut skulle jag plocka ur lakan ur ett skåp och drog därför ut alla 4 lådor samtidigt, big mistake! Vi äger tydligen århundradets klenaste skåp så tyngden från de utdragna lådorna blev för stor och hela skåpet rasade över mig (som satt på golvet under det), inte okej alls!
Jag har även fått stickor i fötterna efter mitt trasiga golv, ett hårspänne i ögat och en tomte på stortån.
Nu ska jag börja dammsuga och kanske moppa golvet, får väl se om jag drunknar i moppvattnet eller nåt.
/Tilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0