ppm

Eftersom jag troligen aldrig kommer att bli vuxen så leker jag att jag är det lite då och då.
Idag tog jag för första gången steget in i "vuxenomklädningsrummet" på badhuset. En tant tittade lite snett men om man är 18 år, har ansvar för en levande varelse, ska ta studenten till våren, har körkort och kör sig själv och sina pensionärsvänner till Ullared på en shoppingrunda så får man byta om där inne!
Jag tänkte åka iväg och plocka lite vuxenpoäng nu också genom att inte gå ut och festa utan att sjunga i ett luciatåg. Eller vänta, det kanske hör till kategorin präktopoäng? My bad!
Glad fredag folk
/Anna-Matilda

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0