MYSPLUGG!

Yes här ligger jag i sängen och känner hur medvetandet domnar bort långsamt! Nej så sömnig är jag inte, de e en heldags glöggpimplandes som slår ut ska gudarna veta. Seriöst, den innehåller ju bara 2.2 procent men jag menar om jag druckit 6 koppar, 6*2.2= 13.2 %! Som ett vinglas alltså, vilket räcker för mig! ehe.

Skämt åsido så e jag rädd för en familjemedlems hälsa. Nej inte mamma vars fot e angripet av jag vet inte vad,(pencellinet fixar det) utan för min KÄRA FIKUSPLANTA! Jag har faktiskt matat den pråpert de senaste, men hur mycket vatten den än får dränker stackarn rummet med blad. Ibland tror jag han är deprimerad stackarn. Han lyser inte direkt av lycka längre. Kan det bero på en okärleksfull tillvaro? Nej den e säkert i puberteten eller vad vet jag.

Men de e ju förfan e fikusplanta, ingen man addar som [email protected] direkt!


NU ska armbågarna vässas inför en heldag i ULLARED imorgon!
ursäkta mig,
SJ

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha xD

2009-12-01 @ 23:01:48
Postat av: ludvig elofsson

kolla in vår hemsida! Get funky!

2009-12-03 @ 21:46:58
URL: http://www.misterclothing.se
Postat av: ludvig elofsson

kolla in vår hemsida! Get funky!

2009-12-03 @ 21:48:24
URL: http://www.misterclothing.se
Postat av: ludvig elofsson

kolla in vår hemsida! Get funky!

2009-12-03 @ 21:55:05
URL: http://www.misterclothing.se
Postat av: SEBASTIAN

Spam ehe?

2009-12-05 @ 23:35:40

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0