varning tungt inlägg!

(Borde det stå på linda rosnings pattisar!)

Nu till allvaret.
Jag känner ingen mer långsiktigare människa än mig själv. Om något blir fel, hur litet det än må vara, kan jag hänga upp mig på det i flera dagar. Detta är min sämsta egenskap, och den främsta anledning till olycka i mitt liv. Jag skulle vilja kunna släppa mina übersmå problem i vardagen i den stunden jag får dem, för hur mycket bättre blir det att sura över dem i sin ensamhet mellan 4 väggar dag efter dag?
Man ska inte gråta över spilld mjölk helt enkelt.

Detta torde vara ett skolexempel i tonårblogginlägg. Men jag e faktiskt arTON år, med en hjärna i utveckling och hormoner i överflöd!

Davve jag och anna ska tydligen till ljungskile nu och titta på hästtvävling med Boström i Spetsen. Sånt man zappar förbi lika snabbt mann hinner uppfatta det på tv:n. Men jaja, kan bli skönt att komma ut lite också.

-Over and out-
ESS-JI


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken Boström, Sara? :O Jag känner hennes lillasyster Malin ^^ Tänkte att du behövde veta det :)

2009-08-21 @ 21:04:23
Postat av: sebbe

jo sara heter hon, mr ano nym

2009-08-25 @ 21:45:07

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0