Trägårn

En "salongsberusad" Tilda är nog bland det roligaste man kan se i denna staden. Detta var min sammanfattning utav gårdagens utekväll. Tolka det bäst ni vill *blinkblink*.

Vill även tillägga att malin sundberg var det nyktraste jag har sett EVER. Hon bara kom, var spiknykter, typ överdrivet nykter och sedan gick hon igen. Shitt jag har aldrig sett en nyktrare aura runt en person någonsin.
På tvärtomspråket alltså.
Det var en snygg utekväll får jag allt säga, tack allt och alla.
Nu ska jag äta kaka.
SJ



Kommentarer
Postat av: tilda

till min mor (en fan av denna blogg): Sebastian var inte riktigt i stånd att bedöma mitt tillstånd så han har ingen talan.

2009-08-09 @ 17:38:40
Postat av: MALIN

Jag är beredd att hålla med Tilda, Sebastian "SJ" "Kungen" Johansson du har ingen talan när det gäller den kväll, du var FULL :D spec gillar jag din fejkade utkastning ;) hahahahahah!

2009-08-10 @ 11:49:23
URL: http://malinsundberg.blogg.se/
Postat av: sebbe

Till fru Borgland: Anna-Matilda var i lördags mycket berusad av glädjen att kunna göra éntre vid trägårns stora salonger. Därav salongsberusningen. Jag delade helt denna berusning. Missförstå mig rätt :)

2009-08-10 @ 11:52:39
Postat av: Stoffe

Med all respekt för alla läsare: Tilda var mer än salongsberusad. ;)

2009-08-10 @ 18:12:20
Postat av: tilda

känner ihoppgaddning där så håller mig till min och malins pakt ;)

2009-08-10 @ 18:30:11
Postat av: sebbe

Ditt mod är inponerande stoffe!

2009-08-10 @ 19:57:50
Postat av: Stoffe

Tack, man måste stå på sig!

2009-08-11 @ 12:56:55

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0