Söndag

Hej, Sebastian framför datorn, bered er för uppdatering av mitt amazing life!

Idag ska jag som den fromma pojken jag faktiskt är, helga Guds vilodag. Inte lyfta ett finger i onödan, ryggen ska förbli okrökt denna dag. De oväsentliga sysslorna som att laga mat, städa och öppna dörrar kan hedningarna i familjen göra en dag som denna. Eller jaa, göra som dem alltid gör dvs. hehe.

Men idag kommer faktiskt schwester hem från Malta. Vi sågs senast i början av mars när vi åkte skidor. De känns faktiskt längre och längre sedan ju mer jag tänker på det. Men kul kommer de bli, lite liv i vår apaticlove-family!

HEYDAA
sebashtian.

Kommentarer

Vi anmodar er att uttrycka er specifika åsikt just på denna plats vid detta tillfälle! :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0